vrijdag 17 maart 2017

Bijles Frans

Heb je moeite met Franse grammatica, spreekvaardigheid of examenteksten? Alles kan geoefend worden! Ik kijk samen met jou waar je het meeste moeite mee hebt en daarna maken we een plan hoe je snel met meer gemak de Franse oefeningen kunt doen.

Ik geef bijles aan leerlingen van VMBO, HAVO en VWO en aan studenten van het HBO. Bijlessen kosten 17,50 euro per uur en vinden plaats bij mij thuis in IJlst, vlakbij Sneek. Als je graag wilt dat ik je bijles geef op basis van extra oefenmateriaal dat ik maak, dan vraag ik 20 euro per uur. Op dit moment heb ik nog plaats op vrijdagmiddag van 13:30 tot 17:30 en op dinsdag-, woensdag- of donderdagavond vanaf 19:00. 

Maak vrijblijvend een afspraak voor een kennismakingsgesprek om de mogelijkheden te bespreken.

Email (voorkeur): geeskegerdine@hotmail.com
Telefoon: 06-06183145
Je kunt ook het contactformulier hiernaast gebruiken.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen