zaterdag 11 maart 2017

Over Frans in Friesland


Ik ben Drs. Geeske Hogenhuis-Spreeuwers en ik geef bijles Frans aan leerlingen en studenten van VMBO, HAVO, VWO en HBO en taalles Frans aan volwassenen

In 2004 ben ik afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen in Romaanse Talen en Culturen, hoofdvak Frans, waarna ik de eerstegraads lerarenopleiding Frans heb gedaan. In de 4 jaren daarna stond ik voor de klas (HAVO/VWO onder- en bovenbouw) in Groningen en Sneek. Daarna heb ik nog een aantal jaar bijles Frans aan jongeren gegeven en taalles aan volwassenen.


In de tussenliggende jaren heb ik me vooral op mijn gezin gericht. Ik heb naast mijn gezin een webwinkel in handgemaakte sieraden en sta daarmee graag op markten. Begin 2017 leek het mij een goed moment om het Frans weer op te pakken.


Zoek jij nog een eerstegraads docent Frans voor jezelf of je kind? Neem dan contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek waarin we de mogelijkheden bespreken:

Email (voorkeur): geeskegerdine@hotmail.com
Telefoon: 06-18063145
Je kunt ook het contactformulier hiernaast gebruiken.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen